Wij zijn een praktijk die laagdrempelig en helder wil zijn in het contact met patiënten.
Van ons mag u een professionele, klantvriendelijke houding verwachten waarin we samen met u kijken naar de mogelijkheden.
Hoewel wij ons uiterste best doen om u van dienst te kunnen zijn komt het helaas wel eens voor dat contacten uit de hand lopen. Hiervoor hebben wij een agressieprotocol opgezet.
Agressie, in welke vorm dan ook, tegen wie dan ook, wordt in onze praktijk niet geaccepteerd en kan zelfs resulteren in het verwijderen uit de praktijk en indien nodig aangifte bij de politie.
Wanneer u zich ziek voelt of wanneer iemand die u dierbaar is ziek is, bent u misschien wat ongeduldiger en sneller boos. Dat begrijpen wij heel goed. Wij werken elke dag met en voor zieke mensen. Ook wij zijn mensen en kunnen als hulpverlener fouten maken. Als er dingen mislopen of als u het niet eens bent met de aangeboden zorg, dan moet daarover worden gesproken. Dat is in uw belang, maar ook in dat van ons. Wij kunnen er van leren. Dus wanneer u boos of geïrriteerd bent over iets, vraag dan om een gesprek, even apart en niet aan de balie. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing.
Ook kunt u hier een klachtenformulier invullen. We zullen dan met u contact opnemen om een en ander te bespreken.